18 November 2011

Sebuah Pembukaan akan segara Datang

Mawlana Syekh Nazim al-Haqqani

12 November 2011.

Kegelapan, kegelapan kini mencakup semua negara. Di semua negara kini diliputi kegelapan. Semoga Allah (SWT) melindungi kalian dan melindungi anak-anak kalian. Dan melindungi umat Nabi (s) dari segala kejahatan dan segala penyakit di dunia dan akhirat dengan berkah dari Khatamul Anbiya (s).

Ibu kita, apakah dia pernah pergi ke dokter untuk melahirkan? Tidak, dia tidak pernah melakukannya. Ibu kita pergi ke bidan atau bidan yang mendatanginya. Ketika ibu saya, semoga Allah merahmatinya—mulai mendapatkan kontraksi, siap untuk melahirkan, mereka segara mengirimkan seseorang untuk menjemput bidan. Bidan itu adalah seorang wanita yang badannya besar, sehingga jalannya sangat lambat… ke rumah kami, bukannya ke rumah sakit! Rumah sakit apa yang kau bicarakan? Allah mengutuk semua rumah sakit. Dan akhirnya ketika bidan tiba, saya sudah ada di sana dan ketika bidan itu masuk ke dalam ruangan dan bertanya, ‘di mana wanita itu? Biarkan aku melihatnya,’ bayinya sudah ada di sana, di samping ibu saya.

Sekarang, setiap orang ingin pergi ke dokter. Wahai Tuhanku, aku memerlukan doa. Doa, wahai Tuhanku. Wahai Tuhanku, mudahkanlah urusan kami. Bukakanlah kalbu kami dan hilangkanlah kekhawatiran kami. Hancurkanlah musuh kami dari golongan manusia dan jin. Aman Ya Rabbi, tauba Ya Rabbi, tauba Ya Rabbi, tauba astaghfirullah. Masalah tidak pernah berakhir.

Apapun yang berada di dunia, ia akan tetap berada di dunia. Oleh sebab itu, saya menantikan bulan Muharam. Jika sesuatu terjadi, dunia akan seperti ini. Kun, fayakuun, 36:82 (Jadilah! Maka jadilah ia.) Sayyidina Mahdi (as) akan datang. Dan beliau hadir di Arafat tahun ini. Beliau berada di sana, tetapi, beliau muncul pada hari Jumat, sehari sebelum orang-orang datang ke Arafat. Itu adalah Haji Akbar dan semua wali hadir bersama Imam al-Mahdi (a), tetapi para awliya dan Imam Mahdi (a) tidak ingin publik berada di sana karena tajalinya sangat kuat, berat tahun ini. Publik tidak akan sanggup memikulnya, oleh sebab itu, mereka memutuskan Hari Arafat jatuh pada hari Sabtu untuk publik, tetapi itu terjadi pada saat-saat terakhir. Pada awalnya itu adalah Jumat, tetapi pada saat-saat terakhir diubah menjadi Sabtu, karena semua wali berada di sana bersama Imam Mahdi (a) pada hari Jumat. Ini adalah pengetahuan yang kami miliki. Itulah yang kami dengar. Subhan Allah ’l Alliyi ’l Azhim.

Nabi (s) memberi kabar kepada kita bahwa akan terjadi berbagai masalah dan pertikaian di negeri-negeri Arab dan kini mereka terpecah-belah di antara mereka sendiri. Sesuatu datang pada mereka dari langit. Semoga Allah mengampuni kita. Apa yang terjadi pada negeri-negeri Arab adalah sebuah tanda Kemurkaan Allah. Kita berharap dan memohon kepada Tuhan agar berbagai masalah di negeri Arab akan berakhir di bulan Muharam, karena Allah (swt) memberi dukungan pada Islam selama bulan Muharam. Suatu pembukaan selalu muncul di bulan Muharam. Dan kita menunggu untuk menyaksikan apakah akan terjadi sesuatu.

Setiap orang harus tinggal di rumah mereka. Ini bukanlah waktu untuk bepergian, tidak! Sepuluh hari pertama di bulan Muharam, jika terjadi sesuatu di bulan Muharam, maka di bulan Shafar al-Khayr, jutaan orang akan pergi Akhirat. Orang-orang menjadi tiran. Mereka menjadi tiran. Mereka tidak mau mendengar firman Ilahi dan mereka tidak mengikuti sabda Nabi (s). Mereka mau berjalan di belakang orang-orang kafir. Dan Allah mengirimkan Syariat melalui Nabi (s). Dan orang yang memerintah dengan aturan yang bukan dikirimkan oleh Allah (swt), berarti mereka adalah orang-orang kafir. Mereka yang mengikuti orang-orang kafir akan terhantam dengan Kekuasaan Ilahi.

Apa yang terjadi di Libya, Mesir, Yaman, Tunisia, Aljazair, Suriah, semua itu berasal dari Kekuasaan Ilahi. Dan apa yang terjadi di negara-negara Islam, itu adalah untuk membangunkan mereka agar kembali pada Syariat Ilahi. Kalau tidak, mereka tidak akan selamat.

Allahumma, La Hawla wa la Quwwata illa Billah, Allahumma, La Hawla wa la Quwwata illa Billah.

Fatiha.

****************************

(Mereka bercerai) Perbuatan yang sangat tidak disukai tetapi dibolehkan adalah bercerai. Apa yang dapat kita lakukan? Orang-orang menjadi tidak peduli. Mereka tidak mempunyai kesabaran. La Hawla wa la Quwwata illa Billah. Wahai Tuhan kami.

Fatiha.

****************************

Awliya terbesar berada di Masjid al-Aqsha, mereka dapat membuat seluruh dunia berputar seperti ini, dan melempar seluruh dunia dari Timur ke Barat. Para awliya itu, masya Allah mempunyai kekuatan spiritual yang sangat tinggi. Wahai Rijal Allah yang ditunjuk di daerah Masjid al-Aqsha untuk perlindungan, demi Nabi (s), jagalah hamba-hamba Allah dari umat Nabi Muhammad (s) di tanah Palestina. Cukup, insya Allah, cukup. Mereka dapat dipindahkan dari tanah itu dan yang lain boleh datang, dan mereka berasal dari orang-orang terbaik.

Fatiha.

Semoga Allah pertama membuat suatu pembukaan bagi Palestina, kemudian bagi umat yang lain. Sekarang kekuatan itu telah datang. Saya masih muda, 5 atau 7 tahun dan orang-orang Palestina biasa datang dari Haifa, Jafa, Nablus, Akka. Mereka biasanya memakai busana Palestina tempo dulu. Mereka mengunjungi kami di Siprus dan menikah dengan orang-orang sini. Ratusan wanita di sini menikah dengan mereka dan itulah sebabnya orang-orang Palestina begitu kuat. Tetapi mereka juga lalai seperti kita. Saya mencintai mereka. Subhanallah. Semoga Allah membuatnya mudah bagimu dan membuat suatu pembukaan segera. Berdoalah untuk hamba yang lemah ini.

Wa alaikum salam wa rahmatullahi wa barakatuhu.

----- Forwarded Message -----

From: mateen siddiqui

To: Ishaq Muhammad Bojel

Sent: Friday, November 18, 2011 3:24 AM

Subject: Fwd: FW: An Opening is Coming Soon

An Opening is Coming Soon

Maulana Sheikh Nazim al Haqqani

Nov 12, 2011.

Darkness, darkness covers all countries today. In all countries there is darkness. May Allah protect you and protect your children. And protect the nation of the Prophet (s) from every evil and every illness here and Hereafter, with the blessing of the Seal of the Prophets (s.)

Our mother did she ever go to the doctor to deliver? No she never did. Our mother went to the midwife or the midwife came to her. When my mother, may Allah's mercy be upon her, began to have contractions, ready to deliver, they sent somebody rushing to call the midwife. She was a big lady so she was walking very slowly... To our house not the hospital! What hospital are you talking about? Allah curses all hospitals. And finally when the midwife arrived I was already there and when the midwife walked into the room asking ‘where is that lady? Let me see her,’ - there was the baby they were expecting, sitting there next to my mother.

Now everybody wants to go to the doctor. O my Lord, I am in need for du’a. For du’a, O my Lord. O our Lord, make our matters easy. Open our hearts and remove our worries. Destroy our enemies from ins and jinn. Aman Ya Rabbi, tauba Ya Rabbi, tauba Ya Rabbi, tauba astaghfirullah. Problems never end.

Whatever is in this world remains in this world. Therefore, I am looking for the month of Muharram. If anything happens the world will be like this. Kun, fayakoon, 36:82 (Be! And it will be.) Sayyidina Mahdi (as) will come. And He was present in Arafat this year. He was there, but, he came out on Friday, the day before the general public came out on Arafat. It was Hajj al Akbar and all the saints were present with Imam al Mahdi, but the saints and Imam Mahdi did not want the public to be there because the manifestation was too strong, heavy this year. The public would not be able to carry it, therefore, they decided the Day of Arafat to be on Saturday for the public, but at the last moment. Originally it was for Friday but at the last minute it was changed to Saturday because all the saints were there with Imam Mahdi (as) on Friday. This is the knowledge we have. That is what we heard. Subhan Allah ’l Alliyi ’l Azim.

The Prophet (s) informed us that there will be troubles and quarrelling among the Arab nations and now they are divided amongst themselves. Something came on them from the heavens. May Allah forgive us. What came on the Arabs is a sign of Divine anger. We hope and ask from our Lord that the trouble among the Arabs may come to an end in Muharram because Allah Almighty supports Islam during the month of Muharram. An opening always comes in the month of Muharram. And we are waiting to see if there is any happening.

Everyone must remain in their homes. It is not the time to come or visit or to go. No! The first 10 days of Muharram, if any event happens Muharram, then Safar al Khayr, millions will go to Akhirat. The people became tyrants. They became tyrants. They don’t listen to Divine words and they are not following the words of the Prophet (s.) They want to walk behind unbelievers. And Allah sent the Shariat through the Prophet (s.) And, the ones that rule with what Allah Almighty did not send are the unbelievers. Those who follow the unbelievers will be struck by Divine Might.

What happened in Libya, Egypt, Yemen, Tunisia, Algeria, Syria, all of that is from Divine Might. And what happened in the Islamic countries is to wake them up to come back to the Divine Shariat. Otherwise, there is no way for them to be saved.

Allahumma, La Haula wa la Quwwata illa Billah, Allahumma, La Haula wa la Quwwata illa Billah.

Fatiha.

****************************

(They got divorced) The most disliked of the permitted things is divorce. What can we do? People became ignorant. They have no patience. La Haula wa la Quwwata illa Billah. O our Lord.

Fatiha.

****************************

The biggest saints are in the Al Aqsa mosque, they can make the whole world turn like this, and throw the whole world from East to West. Those saints masha Allah have such high spiritual power. O Men of Allah appointed in the Aqsa mosque area for protection, for the sake of the Prophet (s) look after the servants of Allah from the nation of the Prophet Muhammad (s) in the land of Palestine. Enough insha Allah, enough. They can be removed from the land and others may come and they are from the best of the people.

Fatiha.

May Allah first make an opening for Palestine, then for the rest of the nations. Now power is coming. I was young , 5 or 7 years old and the Palestinian people used to come from Haifa, Jafa, Nablus, Akka. They used to dress in the old Palestinian clothing.They would visit us in Cyprus and marry from our girls. Hundreds of our girls got married to them and that is why the Palestinians are so strong. But they are ignorant like us. I love them. Subhanallah. Allah make it easy for you and make an opening soon. Make du’a for a poor, weak servant.

Wa alaikum salam wa rahmatullahi wa barakatuhu.

http://sufilive.com/Take_Precaution_in_the_Month_of_Muharram-3925.html


No comments: